Services

Motor & Toebehoren

Succes en overwinning begint natuurlijk met een sterke en betrouwbare motor. Classic Competition helpt u bij het maken van uw keuzes hierin en geeft daarnaast ook advies over wat de beste opties zijn; de uitkomst van jarenlange ervaring.

Onderstel & Aandrijflijn

Revisie en/of ombouw van versnellingsbakken, aandrijfassen en bijbehorende delen. Classic Competition is gespecialiseerd in en tevens agent van de ZF S5-18/3 versnellingsbakken.

Turn key projecten

Als u op zoek bent naar een klassieke race/rally auto waarmee u de concurrenten ver achter u laat, voorzien van de meest hoogwaardige en krachtige motor, dan bent u bij ons aan het juiste adres.

Onderdelen verkoop & advies

Ook kunt u bij Classic Competition terecht met vragen omtrent en levering van bijzondere “hard to get” onderdelen en aanpassingen voor uw race of rally auto.

Testimonials

Sjoerd Negenman

Ik ben enorm onder de indruk van het geleverde werk door Classic Competition.Ik heb gemerkt dat het niet uit maakt of je een ZF-transmissie laat reviseren, op zoek bent naar een specifiek onderdeel of dat je een complete Escort door Classic Competition laat bouwen, de betrokkenheid naar de techniek en naar de klant is bijzonder en in mijn optiek inmiddels uniek te noemen. Waar bij anderen wellicht soms iets aan de aandacht ontsnapt, heb ik Marcel Frijlink hier nog niet op kunnen betrappen. Alles gaat in tot in detail. Ik ken Marcel dan ook als een expert op zijn gebied, en de kennis over de materie gaat ver. Keep up the good work!

Rick van den Boom

Een `echte Twin Cam` vinden bleek niet zo makkelijk maar lukte na een jaar. Zeker niet gemakkelijk als je alles ook “period correct” wilt hebben. En ook dan ben je bij Marcel aan het goede adres. Ik had door het bezit van een Lotus Elan nou niet het beste gevoel van betrouwbaarheid aan de Lotus Twin Cam motor overgehouden, maar na de gedegen aanpak van Marcel heb ik nooit enig probleem gekend. Niet te ver doorgetuned maar vooral de souplesse van de Twin Cam bleek ideaal voor langere rally´s. Wielophanging aangepast maar ook niet spijkerhard afgesteld. En hij zag er supermooi uit in het wit zonder stickers of andere poespas. Maar aan alles komt een eind. En dus heb ik de auto verkocht aan oud Twin Cam racer Ernst Berg. En die past nu de achteras nog verder aan. Waar? Bij Classic Competition natuurlijk!